AraucaPerlindungan suhu pengubah jenis keringPengenalan ringkas mengenai proses pengeluaran

  • masa pelepasan:2023-11-18 22:46:24
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:320
  • Penerangan pantas:

    Arauca,Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran te

Kandungan artikel

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

AraucaTerdapat garis induksi magnetik menyeberangi dalam inti pengubah, yang akan menyebabkan kekuatan elektromotif induksi pada rancangan dengan garis induksi magnetik. kerana aliran elektrik ini mencipta gelung tertutup untuk menghasilkan medan elektrik dan membentuk vortex, ia dipanggil vortex. Kewujudan vortex membuat inti pengubah panas dan memakan tenaga kinetik. Kehilangan semacam ini dipanggil kehilangan vortex.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %),AraucaSpesifikasi kemampuan pengubah kuasa 10kV, ia patut diizolasi sebelum digunakan, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

GossauApa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Pengubah terbenam minyak


AraucaPerlindungan suhu pengubah jenis keringPengenalan ringkas mengenai proses pengeluaran



Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

Penukar jenis kering, peralatan elektrik statik, digunakan untuk mengubah semasa AC (semasa) nilai piawai tertentu ke jenis lain atau beberapa jenis voltaj kerja (semasa) dengan frekuensi yang sama dan nilai piawai yang berbeza. Menurut data pemeriksaan pengumpulan pengawasan kuartal ketiga tahun lepas yang dibebaskan oleh AQSIQ, diantara jenis komoditi pengubah jenis kering yang dihasilkan oleh penghasil di provinsi dan daerah bandar di seluruh negara, jenis komoditi ditemukan tidak konsisten dengan persediaan spesifikasi yang berkaitan dengan kadar persetujuan %& ldquo; Kebanyakan hasil ini menunjukkan tahap kualiti industri pengubah jenis kering China pada tahap ini.

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Mana ia?Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.


AraucaPerlindungan suhu pengubah jenis keringPengenalan ringkas mengenai proses pengeluaran



Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

NyahkiraSolusi bunyi pengubah jenis kering

Kaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

AraucaSaluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung,AraucaModel dan parameter pengubah kuasa, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

AraucaMaklumat produk lain
  • ShuozhouPaksi penerbangan tetap hidraulikIa diperbuat daripada apa

    ShuozhouPaksi penerbangan tetap hidraulikIa diperbuat daripada apa

  • ShuozhouPlatform penangkapan automatik aliran aluminumManfaat dan kesan positif strategi

    ShuozhouPlatform penangkapan automatik aliran aluminumManfaat dan kesan positif strategi

  • ShuozhouLif rumah.Mengenai pelbagai spesifikasi operasi

    ShuozhouLif rumah.Mengenai pelbagai spesifikasi operasi

  • XinyangBerapa banyak pengubah kotak 160Apa yang menyebabkan kerosakan perjalanan

    XinyangBerapa banyak pengubah kotak 160Apa yang menyebabkan kerosakan perjalanan

  • LimogesPlatform angkat hidraulik 3 tonHayat perkhidmatan

    LimogesPlatform angkat hidraulik 3 tonHayat perkhidmatan

  • LimogesJembatan naik hidraulik tetapPerubahan harga

    LimogesJembatan naik hidraulik tetapPerubahan harga

  • AnciPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftHarga jualan langsung

    AnciPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftHarga jualan langsung

  • AnciPlatform penangkapan gaya tahapPilih juga dengan teliti

    AnciPlatform penangkapan gaya tahapPilih juga dengan teliti

  • segera:Peringatan: Maklumat AraucaPerlindungan suhu pengubah jenis keringPengenalan ringkas mengenai proses pengeluaran memberi anda AraucaPerlindungan suhu pengubah jenis keringPengenalan ringkas mengenai proses pengeluaran oleh syarikat kami, perkhidmatan AraucaPerlindungan suhu pengubah jenis keringPengenalan ringkas mengenai proses pengeluaran dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AraucaPerlindungan suhu pengubah jenis keringPengenalan ringkas mengenai proses pengeluaran, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AraucaPerlindungan suhu pengubah jenis keringPengenalan ringkas mengenai proses pengeluaran. AraucaPerlindungan suhu pengubah jenis keringPengenalan ringkas mengenai proses pengeluaran di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AraucaPerlindungan suhu pengubah jenis keringPengenalan ringkas mengenai proses pengeluaran, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!